top of page

ככה בוחרים תקליטן לחתונה וטיפ נוסף!


אירוע חתונה הינו אירוע מהחשובים ביותר וככזה ישנה חשיבות לבחירת האולם המושלם, הצלם המקצועי ובטח התקליטן לחתונה. ככל שנקפיד על איכויות גבוהות יותר באלמנטים אלו כך החתונה שלנו תהיה מושלמת יותר. תקליטן לחתונה נחשב לבחירה קשה יותר מאשר האולם או האוכל או הצלם הסיבה לכך ברורה ביותר, תקליטן לחתונה הינו בעל המקצוע היחידי שתדעו אם הוא טוב או לא רק בזמן האירוע או אחרי האירוע עצמו. להבדיל מהאוכל שאתם טועמים לפני וצלם שאת עבודותיו אתם בוחנים.

אז איך באמת נבחר תקליטן לחתונה?

כאמור בחירת תקליטן לחתונה אינה דבר של מה בכך, חייבים להתחיל מקבלת המלצות, את ההמלצות סביר להניח כי תקבלו ממכרים, קרובים או כאלו שרק עכשיו סיימו את האירוע. הדעות לגבי תקליטן לחתונה די חלוקות מכיוון שאלו שסיימו אירוע לא מזמן עדיין טעונים ואילו אלו שהאירוע שלהם היה מזמן יחסית כבר אולי שכחו מה היה. לכן ראשית כל ככל שתקבלו המלצות על תקליטן כך הסבירות שהוא טוב, אך אין די בכן אתם חייבים לפגוש אותו, להכיר אותו ולבקר אותו בזמן אירוע, את הביקור אתם חייבים לקחת בספק רב ולהימנע מהתייחסות למוסיקה, תקליטן לחתונה מקצועי תמיד מתאים את עצמו לקהל ולאורחים ולכן יתכן כי מוסיקה שמושמעת תשמע אחרת לגמרי אצלכם.

לא רק המלצות לתקליטן לחתונה:

המלצות הן דרך מצוינת לקבל חוות דעת על בעל מקצוע, כך גם לגבי תקליטן לחתונה אולם אין זה מספיק. לא פעם מוסיקה לאירועים שנשמעת מצוין עבור אחד היא לא מתאימה לאחר. בחירת הסגנונות של השירים ובכלל של המוסיקה מאפשרים לתקליטן לחתונה ליצור כל פעם מחדש את האווירה הרצויה שמותאמת לאורחים ולקהל באולם. על כן בבואנו לבחור תקליטן לחתונה לא די בהמלצות, רצוי אף לבקר באירוע דומה עם בחירת סגנונות של מוסיקה דומים, אל תבחנו את המוסיקה אלא את התקליטן עצמו, תבחנו את הדרך בה הוא מתנהל באירוע ועם האורחים, תבחנו את הדרך בה הוא מתמודד עם סגנונות מוסיקה שונים בהתאם לקהל ולמה שמתאים לו. זו היא חוות דעת אמיתית ונכונה.

טיפ נוסף, הקלטת קליפ באולפן עם התקליטן:

בצעו הקלטה של ברכת כלה באולפן הקלטות ובצעו קליפ מגניב לאורחים כפי שנהוג לעשות קליפ בת מצווה כאשר יוצאים ליום צילומים בשביל הבוק. הציגו את הקליפ לאורחים במהלך האירוע כפי שנהוג בקליפ בת מצווה.

מקור המאמר: מאמרים ברשת - מאגר המאמרים הישראלי http://mamarimbareshet.co.il

Featured Posts
בקרוב יהיו כאן פוסטים ששווה לחכות להם!
שווה להמשיך ולעקוב...
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page